#TM-7 Green logistics at Eroski: A case study

#TM-7   3.4. Optimising environmental impact In Section

english :
Moreover, methods for solving VRP are use to produce routes with a specific minimisation criteria. Typically, distance, time, and cost are the parameters used to produce, respectively, a matrix of distance, time, and cost between all delivery points and depot. Now, the objective is to design those routes that generate the lower levels of CO2 emissions to atmosphere and, in order to achieve this goal, it is necessary to build a matrix of CO2 emissions based on the estimation of CO2 emitted between each link (Palmer, 2007). Then, in this section we use the optimisation model (1)–(8) shown in Section 3.2 changing only Eq. (1) into (1’).  (Palmer, 2007,Paragraf -2 )

INDONESIA :

Selain itu, metode untuk memecahkan VRP digunakan untuk menghasilkan rute dengan kriteria minimalisasi tertentu. Biasanya, jarak, waktu, dan biaya adalah parameter yang digunakan untuk menghasilkan, masing-masing, matriks jarak, waktu, dan biaya antara semua titik pengiriman dan depot. Sekarang, tujuannya adalah untuk merancang rute-rute yang menghasilkan tingkat emisi CO2 yang lebih rendah ke atmosfer dan, untuk mencapai tujuan ini, perlu untuk membangun matriks emisi CO2 berdasarkan estimasi emisi CO2 yang dipancarkan antara setiap mata rantai (Palmer). , 2007). Kemudian, di bagian ini kami menggunakan model optimisasi (1) - (8) yang ditunjukkan pada Bagian 3.2 yang hanya mengubah Persamaan. (1) menjadi (1 ').

Comments

Popular posts from this blog

#TM4-Manufering

#TM-1 WHAT ARE AN ORDER QUALIFIER AND AN ORDER WINNER?

# TM-2 Unloading activities at "our" plan